Alleen met Thijs

26 juni 2019 - Den Haag, Nederland

Aangezien Luuk allerlei schoolactiviteiten heeft, is besloten om alleen met Thijs te gaan fietsen. De route is enigszins aangepast en zal gaan via de Vennbahn naar Luxemburg en via de Eifel fietsen we weer terug naar Nederland.

De gemiddelde kilometers zijn vrij hoog, echter wij kunnen dit altijd aanpassen. Bijvoorbeeld door niet naar de hoofdstad Luxemburg te fietsen maar dwars door te steken naar Trier.

Het hangt ook af van het weer en onze conditie op dat moment. We zullen nog behoorlijk moeten klimmen in de Ardennen en Eiffel.

Thijs is ongeoefend, maar jong van lijf en leden. Wat mijzelf betreft weet ik het niet. Dagelijks grote afstanden afleggen is moeilijk om te oefenen. Vandaar ook dat we de eerste 125 km de Vennbahn route doen, waar het stijgingspercentage niet zo groot is.

We houden jullie op de hoogte van onze avonturen

1. Jan en marianne:
    26 juni 2019
    Komt allemaal goed, in de Pyreneeen hebben we ook kleine stukjes moeten lopen. Hopelijk hebben jullie goed weer.
    Van Luxemburg naar Trier is vrijwel vlak, langs de Sauer ( Saar ). Vorig jaar nog gefietst. Gr. Nog steeds uit Noorwegen , 12 juli zijn we weer thuis
  2. Heleen Campagne:
    26 juni 2019
    Veel succes met jullie reis Bert !
    Be carefull !
    Groetjes van Heleen
  3. Abri Van Es:
    26 juni 2019
    Sportieve en gezonde uitdaging,met een goed doel
    Veel succes
  4. Piet:
    26 juni 2019
    Veel fietsplezier en succes!!
    PietenPhyllis
  5. Selly:
    26 juni 2019
    Wat een geweldig plan weer! Heel veel plezier en ik zal jullie met veel plezier volgen. X
  6. Manon, Guido, Bram, Oli4 en Kiki:
    26 juni 2019
    Mooi dat jullie gaan! En met die benen moet het wel goed komen. Succes!
  7. Renée:
    26 juni 2019
    jonge benen kunnen veel aan; zijn ze ook te leen als jij moe wordt
  8. Mieke:
    26 juni 2019
    We gaan jullie volgen veel fietsplezier rob en mieke
  9. Dries Braat:
    27 juni 2019
    Super!! Wordt zeker heel gezellig en benieuwd waar jullie allemaal terecht komen. Veel plezier!!
  10. Walter:
    27 juni 2019
    Hoi Bert,
    Mooi dat het toch doorgaat, ook zonder Luuk, misschien iets voor volgend jaar, je weet maar nooit. In elk geval wensen Jan en ik jullie veel fietsplezier en wij gaan jullie volgen op jullie reis.
  11. Maria Löbach:
    1 juli 2019
    Mooie reis, Bert en Thijs. Succes en veel plezier samen. Wij zullen jullie verslag weer graag lezen. Fred en Maria