Met Daan naar Parijs

29 mei 2018 - Voorburg, Nederland

Op 14 juli gaan Daan (mijn kleinzoon ) en ik naar Parijs fietsen Na vorig jaar rust  en in januari wat gezondheidsproblemen, eindelijk weer op de fiets voor een korte maar leuke fietstocht naar Parijs. Wij hanteren het routeboekje van Paul Benjaminse “ Fietsen naar Parijs “via Eindhoven of Maastricht.

Wij kiezen voor Eindhoven omdat dit een rechtstreekse verbinding heeft met de trein vanuit Den Haag.

De route gaat vanaf Eindhoven via Diest, Namen, Mariembourg, Vervins, Pierrefonds, Laon en tenslotte Parijs.

We overnachten in kleine Pensions, Jeugdherbergen en B&B’s

Wij vertrekken op Zaterdag 14 juli en verwachten op 20 juli in Parijs te arriveren.

Na een verblijf van 2 nachten, vertrekken wij dan op Zondag de 22e naar Den Haag Centraal. Totaal aantal kilometers is 530, hetgeen neerkomt op 75km gemiddeld per dag.

1. Daantje:
    19 mei 2018
    Wordt een mooie tocht en heb veel zin om dit avontuur met je te beleven opi! Ik denk dat wij tweeën samen een goede combinatie van doorzettingsvermogen en humor hebben dus die tocht gaat ons zo lukken.
  2. Piet Roling:
    20 mei 2018
    stoer hoor als kleinzoon met je opa fietsen naar Parijs