Daan en Bert fietsen naar Parijs

20 mei 2018 - Rome, Italië

Op 14 juli ga ik met mijn kleinzoon Daan fietsen naar Parijs. Voor meer informatie verwijs ik graag naar mijn blog. Zoals gebruikelijk maak doe ik verslag van deze bijzondere fietstocht. Gr. Bert

1. Toon en Thea Braat:
    20 mei 2018
    Wordt dit een nieuwe familietraditie? We zullen het met spanning volgen en wensen jullie alvast een prachtige reis!
  2. Selly:
    Wat een geweldig plan!
  3. Jan houtenbos:
    20 mei 2018
    Klasse Bert en voor beiden een onvergetelijke ervaring.
  4. Walter Kelder:
    20 mei 2018
    Het is nog ver weg en we zullen elkaar voor die tijd nog meerdere malen zien en spreken, maar toch alvast een goede reis gewenst en wees voorzichtig!
  5. Theo & Wil Snoek:
    20 mei 2018
    Wat een idee, zo'n fietstocht samen met je oudste kleinzoon. Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder !
    Alvast heel veel plezier en succes gewenst.
  6. Ottilie:
    20 mei 2018
    Wat leuk dat jullie dit samen gaan doen! Ben benieuwd naar de verhalen straks!
  7. Guido:
    20 mei 2018
    Mooi dat het gaat gebeuren, jullie eigen Tour de France, de Ronde van Daan/Bert !
  8. Mila Caffin:
    Hoi Bert,
    Fietsen naar Parijs samen met je kleinzoon super Bert !
    Zal je/jullie zeker volgen. Voor nu alvast veel voorpret, een goede reis en succes.
  9. Thea V-mans:
    21 mei 2018
    Hallo Bert, wat ontzettend leuk. Hoop dat het een geweldige fietstocht zal worden. Ik kijk uit naar je leuke reisverslagen. Groet en veel succes
  10. Rita en Martin:
    21 mei 2018
    Heel bijzonder en fantastisch. Wij zijn heel benieuwd naar jullie avonturen onderweg. Veel succes en plezier onderweg.
  11. Bert van Batenburg:
    21 mei 2018
    Dank voor jullie positieve en leuke reacties.
    We gaan er iets leuks van maken.
    🚴🏻‍♀️🚵🏼‍♂️
  12. Ed Verschoor:
    22 mei 2018
    Hey Bert,
    wat een goed plan,ik wens jullie een mooie reis en veel plezier!
    Groet Ed
  13. Wilma en Wim:
    22 mei 2018
    Bert, Wat is dit weer super. En dat met je kleinzoon! GEWELDIG.
    We zullen jullie weer met plezier volgen.
    Een hele mooie en plezierige reis.
  14. J.H. Campagne:
    29 mei 2018
    Wat leuk dat Daan zo'n stoere opa heeft die zo'n tocht met hem gaat maken. Veel plezier !