Dag 13 ( vervolg )

14 juni 2016 - Cesenatico, Italië

Vandaag de 1000km gepasseerd. Nog ongeveer 350 km te gaan.

Hiervoor heb ik 6 dagen beschikbaar. Moet lukken denk ik.

Gr. Bert

1. Martin:
    14 juni 2016
    Niet te snel in Rome toekomen, dit i.v.m.de publieke belangstelling.
  2. Jan en marianne:
    14 juni 2016
    Al een paar dagen niets van me gehoord, Bert. Feestje en mijn 75ste verjaardag. Nog 350 km lees ik net, dus Rome komt in zicht. Het mooie weer lijkt in aantocht en de zwaarste beproevingen heb je achter de rug. De voldoening gloort. Een aantal van je volgers roemen je schrijverstalent. Ik ben het daar helemaal mee eens. Met name je humor en gezonde zelfspot. Wie weet. Goeie reis verder en veilige aankomst in Rome.€
  3. Ans:
    14 juni 2016
    Dat moet te doen zijn, Bert. Een geweldige prestatie!
    Groet, ans
  4. Heleen Campagne:
    15 juni 2016
    We gaan straks allemaal je mooie verhalen missen, denk ik.
    Denk je nog aan een kaarsje voor mij in Cesenatico?
    in 1958 ben ik daar heel erg ziek geweest.
  5. Wilma en Wim:
    15 juni 2016
    het eind in zicht, nog even volhouden. Dan terugkijken op een fantastische ervaring en uitdaging.
    Geweldig Bert, doe voorzichtig en geniet nog van de laatste mooie plekken.
    En pas op voor de loslopende honden.
  6. Carry en Joop:
    15 juni 2016
    Wat vliegen de dagen! Even niet gekeken en er is al weer zoveel op je pad gekomen.
    Al kennis gemaakt met het altijd toerende Italiaanse verkeer? Dat is altijd wennen. wij herkennen alle Italiaanse eigenaardigheden. Geen wonder als je er al meer dan 35 jaar regelmatig komt. Behalve cultuur vinden wij Italië culinair gezien een topland. Geniet ervan! Doe voorzichtig die laatste kilometers en goede reis verder!
  7. Peter:
    16 juni 2016
    Hoi Bert geweldig zo als je de dagen aan elkaar schrijft. Maar bij thuiskomst moet je me toch even vertellen hoe je die selfies maak. Of heb je op dat lege strand toch iemand gevonden van rond de 30 jaar die je wilde vereeuwigen .
  8. Abri Van Es:
    16 juni 2016
    Na een kleine vacantiepauze,zijn je verhalen nog even boeiend.we zullen voor jou een zaligverklaring aanvragen bij het vaticaan,dit wegens betoonde moed en doorzettingsvermogen.Sterkte Yvonne en Abri