21 juli Parijs

21 juli 2018 - Parijs, Frankrijk

21 juli Parijs

Vandaag vrienden bezocht in Parijs. Vanuit ons hotel  met de metro naar de omgeving van de Eiffeltoren gegaan en vandaar uit gewandeld naar het appartement van onze vrienden.
Direct daarna de stad in gegaan en langs veel bezienswaardigheden gekuierd.
Tussendoor nog even geluncht in een echt oud frans restaurant.
Na het diner bij Vivian en Dirk Jan , is er nu echt een einde gekomen aan ons grote avontuur.
Ik wil alle volgers bedanken voor hun warme reacties en goed bedoelde adviezen.
Ook Daan vond het een onvergetelijke reis en prestatie die wij beiden hebben geleverd.
Een leuke herinnering om met je opa deze fietstocht te doen en natuurlijk ook conditie op te doen in de vakantie.
Tot slot wil ik Vivian en Dirk Jan bedanken voor hartverwarmende ontvangst en goede verzorging🍷🍷
Ik heb een paar leuke foto’s op de blog gezet.
Morgen om 10.45uur vertrekken wij vanaf Gard du Nord naar Den Haag centraal.
Gr. Bert en Daan

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Thea Braat:
    21 juli 2018
    We hebben genoten van jullie reisverslag! Goede reis naar huis morgen.
  2. Manon, Guido, Bram, Oli4 en Kiki:
    22 juli 2018
    Klasse prestatie Heeren!
    We hebben met veel plezier jullie reis gevolgd. Goede treinreis en tot straks!
  3. Abri Van Es:
    23 juli 2018
    Gefeliciteerd Mannen,met deze prestatie in deze temperaturen.
    Goede reis huiswaarts

Yvonne en Abri van Es
  4. Ed Verschoor:
    23 juli 2018
    Bedankt voor de fijne verhalen, jullie hebben een knappe prestatie geleverd.
    Heb jullie verhalen ook gedeeld met de" Escherfamilie",die weten nu ook wie Opi is!

Ed Verschoor
  5. Heleen Campagne:
    23 juli 2018
    Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!
    Leuk hoor zo'n Opi met zijn kleinzoon. Hier kunnen jullie nog jaren van nagenieten. Ik ga de reisverslagen missen!
  6. Martin:
    23 juli 2018
    Bert en Daan hartelijk dank voor jullie mooie en spannende reisverhalen. We dachten bijna dat we met jullie meefietste zo onderhoudend en beeldend waren de verhalen. We gaan jullie avonturen echt missen. We willen van harte feliciteren met de geleverde prestaties. Wat gaat er nu wer in de toekomst gebeuren en hoeveel kleinzoons gaan ervan mee.
    Hartelijke groeten Rita en Martin.
  7. Esther:
    7 augustus 2018
    Wat een prestatie samen en mooi te zien hoe bijzonder de band is die jullie hebben.
    Goed geschreven ook Daan, ik heb jullie verhalen met veel plezier gelezen.
    Zal Opi binnenkort een afwasteiltje met muesli aanbieden als we weer eens samen werken ..