15 juli Aken - Maastricht 35km

15 juli 2019 - Maastricht, Nederland

Gisteren heerlijk gegeten in een Italiaans restaurant en na een wandeling teruggekeerd in de Jeugdherberg. Na een prima nachtrust en ontbijt rond 9.00uur vertrokken naar Maastricht. De route naar Maastricht ging via Gulpen en Bemelen.

Als afscheid van de tocht nog een paar klimmetjes gehad. Na 3 uur fietsten reden we Maastricht binnen en kwam er een einde aan dit leuke avontuur.

Met mijn kleinzoon Thijs was het plezierig fietsen. Soms hadden we het zwaar, maar er is nooit  een onvertogen woord gevallen. Ik ben trots op hem, omdat we bijna elke dag flink moesten klimmen.

Ook alle volgers bedankt voor de leuke en positieve reacties.

Groetjes,

Bert en Thijs

1. Thea Braat:
    15 juli 2019
    Dat hebben jullie er goed van afgebracht! Nu de medewerking van de NS nog voor het laatste traject.
  2. Dries Braat:
    Super! Hele mooie prestatie. Tot vanavond
  3. Jan en marianne:
    15 juli 2019
    Een prachtige slotalinea !!!!!!!!!!!
  4. Frans:
    15 juli 2019
    Mooi afgerond mannen! Extra compliment voor een ongetrainde maar volhardende, niet klagende Thijs.
    Als kleindochter Kiki zo ver is zie een fietstocht voor me van opi met al zijn kleinkinderen in zijn kielzog. En Bert tegen die (leef)tijd als participerende ploegleider electrisch de berg op.

P.S. Wel komen golfen woensdag Bert.
  5. Annie:
    15 juli 2019
    Wat een prestatie, geweldig. Ervaring rijker, dit neemt niemand van je af.
    Bedankt voor jullie verhalen, heb er van genoten.
  6. Jan Bunnik:
    15 juli 2019
    Hi Bert & Thijs, We hebben met veel plezier jullie reisverhalen gevolgd en leuk ook die foto's. Veel dank en respect en nu lekker uitblazen en jullie laten verwennen.
    Hartelijke groeten,
    Jan & Walter
  7. Mieke:
    16 juli 2019
    Leuk dat je dat met je kleinzoon hebt kunnen doen 🚲🚲
  8. Wil en Theo:
    16 juli 2019
    Petje af voor jullie hoor. Leuk en bijzonder zo'n week 1 op 1: opa - kleinzoon.
    Volgend jaar weer, Bert ? Ik kijk nu al uit naar je reisverslagen.