Voorbereiding ( nog 2 weken) BertenDaan naar Parijs

1 juli 2018 - Voorburg, Nederland

Laatste Voorbereidingen

Aangezien Daan een druk sociaal leven heeft ( school, hockey en AH) hebben wij eigenlijk nog niet samen kunnen oefenen.

Echter dit gaat binnenkort wel gebeuren. De nieuwe fitnessfiets moet tenslotte worden ingereden. Moet even wennen aan zadel en fiets, zodat hij als een koorddanser naar Parijs kan fietsen. Zelf doe ik wel mijn tochtjes om in conditie te blijven.

De scharnieren moeten natuurlijk wel in beweging blijven.

De fietstocht moet niet onderschat worden omdat er kort schema is en er toch wat pittige klimpartijen in de route zitten. Wij nemen zo weinig mogelijk bagage mee en hebben dan ook besloten om onderweg te slapen in B&B, Jeugdherbergen (!!), hostels en hotels.

Gezien mijn vorige ervaringen heb ik inmiddels wel een aantal overnachtingen besproken. In Diest een trekkershut, In Namen een jeugdherberg, In Laon een herberg en in Parijs 500 meter van het Gare du Nord een hotel.

Verder zien we wel wat wij op ons pad tegen komen. Voor de zekerheid hebben wij een slaapzak bij ons.

Indien mogelijk ( WIFI) hou ik jullie op de hoogte van onze avonturen

1. Jan en marianne:
    1 juli 2018
    Succes met de training, jullie hebben er in ieder geval mooi weer bij .
  2. Fred Severs:
    1 juli 2018
    Goed werk boys....jullie kunnen bij de tour aansluiten, wie merkt t verschil?
    Zal jullie volgen..succes.
  3. Mila Caffin:
    1 juli 2018
    Succes met de training mannen, wel erg warm !
  4. Abri Van Es:
    2 juli 2018
    Go go go boys. Ik heb alle vertrouwen in.
    Wij zullen jullie zeker volgen.
  5. Walter:
    3 juli 2018
    Alvast een goede reis gewenst, ik ben benieuwd naar het komende verslag.
  6. Jan Bunnik:
    5 juli 2018
    Succes met alle voorbereidingen Bert en natuurlijk gaan we jullie volgen.
  7. Martin:
    5 juli 2018
    Wij wenden jullie een mooie tocht naar Parijs en zijn reuze benieuwd naar jullie avonturen.
  8. Esther:
    12 juli 2018
    Have fun boys, en een mooie tocht !
  9. Jan Berkelmans:
    14 juli 2018
    Bert en Daan,
    Nog op de valreep een mooie tocht gewenst en laat maar horen
    hoe alles gaat. Ben erg benieuwd of je de jeugdherberg wel inkomt!!
  10. Dries Braat:
    14 juli 2018
    Vandaag de grote dag!!! Vertrek richting Parijs. Succes en maak er mooie tocht van!