Voorbereiding ( nog 2 weken) BertenDaan naar Parijs

1 juli 2018 - Voorburg, Nederland

Laatste Voorbereidingen

Aangezien Daan een druk sociaal leven heeft ( school, hockey en AH) hebben wij eigenlijk nog niet samen kunnen oefenen.

Echter dit gaat binnenkort wel gebeuren. De nieuwe fitnessfiets moet tenslotte worden ingereden. Moet even wennen aan zadel en fiets, zodat hij als een koorddanser naar Parijs kan fietsen. Zelf doe ik wel mijn tochtjes om in conditie te blijven.

De scharnieren moeten natuurlijk wel in beweging blijven.

De fietstocht moet niet onderschat worden omdat er kort schema is en er toch wat pittige klimpartijen in de route zitten. Wij nemen zo weinig mogelijk bagage mee en hebben dan ook besloten om onderweg te slapen in B&B, Jeugdherbergen (!!), hostels en hotels.

Gezien mijn vorige ervaringen heb ik inmiddels wel een aantal overnachtingen besproken. In Diest een trekkershut, In Namen een jeugdherberg, In Laon een herberg en in Parijs 500 meter van het Gare du Nord een hotel.

Verder zien we wel wat wij op ons pad tegen komen. Voor de zekerheid hebben wij een slaapzak bij ons.

Indien mogelijk ( WIFI) hou ik jullie op de hoogte van onze avonturen