Naam:
Video’s:

Over ons

Zie: http://www.bertnaarsantiago.nl

Over onze reis

Op 30 augustus wil ik alvast een begin maken met mijn fietsreis naar Rome. Mijn plan is om dit jaar deel 1 van de route te fietsen, om vervolgens in 2016 deel 2 en 3 te doen.

Volgende jaar wordt ik 70 en het lijkt mij een uitdaging om behulp van eventuele sponsors deze fietstocht te voltooien in Rome.

Ik heb gekozen voor de route van Benjaminse, deel 1.

Volgende jaar kan ik eventueel beslissen of ik voor het vervolg de routeboekjes van Benjaminse of Reitsma ga gebruiken.

Deel 1 is ongeveer 650 km. De route gaat door natuurgebieden van de Hoge Venen, Eifel, Luxemburg en Lotharingen. De route voert door bossen en rivierdalen, langs kanalen, door wijngaarden en pittoreske dorpen van de Elzas.

Deze keer al gelijk klimmen vanuit Maastricht door de Ardennen naar de eerste overnachting in Raeren ( België).

Ik heb deze keer gekozen voor overnachtingen op campings als het weer het toelaat.

De terugreis is op dinsdag 8 september met de nachttrein vanuit Basel naar Den Haag Centraal.

Bezochte landen

Wij hebben 10 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zwitserland.